2015-04-22 10:59:21 "OŽIVI ME"
JAVNOZDRAVSTVENA KAMPANJA
"OŽIVI ME"
Predavanje Naglo nastalo zatajenje osnovnih životnih funkcija / BLS, održano je za učenike prvih i drugih razreda, 7. 8. i 9. travnja 2015. Tijekom mjeseca ožujka Željko Mudri, učenik 4.c razreda, održao je spomenuto predavanje za učenike Srednje medicinske škole.
Učenik Željko Mudri zaslužuje sve pohvale i iskrene čestitke za četverogodišnji rad i uspjeh u Srednjoj medicinskoj školi Slavonski Brod! Javnozdravstvena kampanja naziva "OŽIVI ME", naišla je na odaziv među učenicima u Srednjoj medicinskoj školi, sastavljena od teorijskoga i praktičnoga dijela o pružanju prve pomoći unesrećenoj osobi. Predavanje Naglo nastalo zatajenje osnovnih životnih funkcija / BLS, održano je za učenike prvih i drugih razreda, 7. 8. i 9. travnja 2015. Učenicima su prenesena osnovna znanja o pružanju prve pomoći i o praktičnoj primjeni stečenoga znanja na bolesniku (rad s lutkom).
Tijekom mjeseca ožujka Željko Mudri, učenik 4.c razreda, održao je spomenuto predavanje za učenike Srednje medicinske škole. Učenik Željko Mudri je poznat u našoj školi kao iznimno vrijedan i odličan učenik, pa ova predavanja samo potvrđuju da marljivost, trud i rad imaju smisla, i da je to jedina, ispravna vrijednost. Učenik je napisao pripremu za nastavni sat, te nastojao održati koncentraciju, aktivnosti i disciplinu učenika iz dva razreda, ispravno primjenjujući nastavne oblike rada, metode, sredstva i pomagala. Pohvalna i nadasve vrijedna artikulacija nastavnoga sata, obvezuje sve nas, uključene u nastvani proces, na važnost prepoznavanja i objektivnoga valoriziranja rada naših najboljih učenika, te nužnost podržavanja njihovoga znanja, vještina i sposobnosti. Najbolji su jedina vrijednost ove škole, ovoga grada i države, i na njima se temelji budućnost ove zemlje!
Učenik Željko Mudri zaslužuje sve pohvale i iskrene čestitke za četverogodišnji rad i uspjeh u Srednjoj medicinskoj školi Slavonski Brod!
Autor teksta: Slavica Šoštarić, pedagoginja
|
Srednja medicinska škola Slavonski Brod |