2018-04-23 08:32:12 Dani medijske pismenosti Srednja medicinska škola obilježila Dan medijske pismenosti Dana 18. travnja 12 učenika naše škole u pratnji nastavnika Aleksandra Končara posjetilo je HRT (Prisavlje 3, Zagreb) čime se i Srednja medicinska škola priključila obilježavanju Dana medijske pismenosti. Učenici su prilikom boravka prvo posjetili studio emisije Dobro jutro Hrvatska gdje su imali priliku upoznati voditelje te im postaviti pitanja. Potom su boravili u informatičkoj učionici HRT Akademije gdje je održana radionica Uvod u mobilno novinarstvo, a vodio ju je Mario Sladić. Učenici su se upoznali s pravilima snimanja mobilnim telefonima, montiranjem snimljenih materijala, medijskom etikom i lažnim vijestima. Također, imali su priliku samostalno snimiti određene priloge te tako primijeniti naučeno. Nakon radionice održano im je vrlo zanimljivo predavanje Terensko novinarstvo i ratno izvjestiteljstvo u sklopu kojeg su saznali više o snimanju na terenu i u ratnim uvjetima uz brojne primjere iz vlastitog iskustva predavača Darka Flapjana. Nakon pauze, učenici su tijekom interaktivnog predavanja dobili savjete koje mogu primijeniti u svojim budućim snimanjima. Potom je uslijedio vođeni obilazak HRT-a prilikom kojeg su učenici posjetili sve veće studije u kojima se snimaju brojne emisije koje su imali priliku pratiti, odjel kostimografije gdje su imali priliku isprobati kostime koje su gledali u raznim TV sadržajima, studio u kojem se snima Dnevnik, dio medijske kuće koji je posvećen radio programu, gluhu sobu te brojne druge sadržaje. Činjenica kako HRT sadrži 32 kilometra hodnika potvrđena je vlastitim prolaskom kroz samo djelić najveće medijske kuće u Hrvatskoj. Učenici su bili iznimno zadovoljni posjetom te prilikom da televiziju iskuse s druge strane kamere. Zahvaljujemo se Agenciji za elektroničke medije koja nam je omogućila sudjelovanje u obilježavanju Dana medijske pismenosti te HRT-u na odličnom programu i gostoprimstvu. Aleksandar Končar, mag. paed. et soc.
|
Srednja medicinska škola Slavonski Brod |