« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom WRITE (Work, Research and Innovation for Tomorrow Education)
Aktivnosti vezane uz WRITE projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010464015162
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom Health is Wealth
Aktivnosti vezane uz Health is Wealth projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/profile.php?id=100012878731625&fref=ts
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom We Care, We Share for the Future
Aktivnosti vezane uz We Care, We Share for the Future projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/We-care-We-share-936151863253550/
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom Excellence. Every Patient. Every Time.
Aktivnosti vezane uz Excellence. Every Patient. Every Time. projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/
excellence.everypatient@gmail.com
Obilježili smo Međunarodni dan
kazališta za djecu i mlade
Međunarodni dan kazališta za djecu i mlade obilježili smo 20. ožujka u školskoj knjižnici. Slavi se diljem svijeta s ciljem odgajanja mlade kazališne publike na umjetnički vrijednim predstavama prilagođenim dobnim i recepcijskim mogućnostima djece, stvarajući od njih u budućnosti kazališno odgojenog gledatelja. Slogan kampanje Međunarodnog dana kazališta za djecu i mlade je "Povedite dijete u kazalište". Učenike 1.b razreda doveli smo u knjižnicu, i kroz niz aktivnosti upoznali s pojmovima vezanim uz kazalište (glumci, umjetnost, kultura, rekviziteri, šaptači, koreografi, redatelji, kostim, tragedija, komedija, mjuzikl, Dioniz…). Služeći se referentom zbirkom, učenici su definirali povijesni kontekst nastanka kazališta, vrste kazališta, način ponašanja u kulturnim ustanovama...Knjižnica je na trenutak zamijenila svoju ulogu daskama koje život znače, a učenici su zaigrali na njima. Oživjeli su likove Romea i Julije odglumivši peti čin, treći prizor (William Shakespeare: Romeo i Julija).