« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom WRITE (Work, Research and Innovation for Tomorrow Education)
Aktivnosti vezane uz WRITE projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010464015162
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom Health is Wealth
Aktivnosti vezane uz Health is Wealth projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/profile.php?id=100012878731625&fref=ts
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom We Care, We Share for the Future
Aktivnosti vezane uz We Care, We Share for the Future projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/We-care-We-share-936151863253550/
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom Excellence. Every Patient. Every Time.
Aktivnosti vezane uz Excellence. Every Patient. Every Time. projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/
excellence.everypatient@gmail.com
Istraživanja zavičajne povijesti
Cilj i zadatci:
• opisati povijest, obilježja i značenje dvije najmarkantnije barokne građevine u Sl. Brodu
• samostalno istraživati i prikupljati relevantne podatke o spomenutim lokacijama, istraživati
izvore, izvršiti prikupljanje, sistematizaciju i prezentaciju materijala
• poticanje pozitivnog stava prema kulturno-povijesnoj baštini i interesa za zavičajnu povijest
• razvijanje temeljnih znanja i pozitivnih stajališta prema umjetničkom stvaralaštvu i
izražavanju
Tijek rada i način realizacije, vrjednovanja i korištenja rezultata vrjednovanja:
U planu aktivnosti bilo je organiziranje javne izložbe, odnosno javno-kulturne manifestacije u prostorijama naše škole na kojoj bi bila predstavljena kulturna baština zavičaja, spomenici nulte kategorije: Franjevački samostan i crkva sv. Trojstva te Tvrđava Brod.
Prije provedbe same aktivnosti u suradnji nastavnika i učenika osmišljen je plan samostalnog istraživanja, prikupljanje, sistematizacija i prezentacija materijala. Učenici su tijekom provedbe aktivnosti samostalno i uz pomoć nastavnika putem terenske nastave istraživali i prikupljali relevantne podatke o spomenutim lokacijima te prirodne i kulturne baštine, prirodno-geografskih i društveno- gospodarskih karakteristika prostora kroz interdisciplinarni pristup u proučavanju kulturne baštine.
Predviđeno je tijekom istraživanja korištenje usluge knjižnice, arhiva i interneta.
Terensko ali i ostalo istraživanje učenici su proveli tijekom siječnja i veljače 2020.g.
S obzirom na izvanredne okolnosti, izbijanja epidemije korona virusa i obustavljanja nastave u školi, predviđena izložba koja se trebala ostvariti u ožujku, ostvarena je na drugačiji način nego proteklih godina.
Izložba je ostvarena virtualnim putem kroz aplikaciju linoit na kojoj su postavljene izložbe učeničkih radova: plakati s ilustrativnim i tekstualnim materijalima o Tvrđavi, Samostanu i crkvi sv. Trojstva, skice i crteži te ostali radovi. Izložba se može pogledati na sljedećim poveznicama:
http://linoit.com/users/stM32i9p/canvases/Franjeva%C4%8Dki%
20samostan%20Sl.%20Brod%20 i http://linoit.com/users/stM32i9p/canvases/Franjeva%C4%8Dki%20samostan%20SB%20.
Sudionici: učenici 3. b i 3. c razreda, Povijesne grupe i nastavnik Ivan Mikuš.