« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom WRITE (Work, Research and Innovation for Tomorrow Education)
Aktivnosti vezane uz WRITE projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010464015162
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom Health is Wealth
Aktivnosti vezane uz Health is Wealth projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/profile.php?id=100012878731625&fref=ts
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom We Care, We Share for the Future
Aktivnosti vezane uz We Care, We Share for the Future projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/We-care-We-share-936151863253550/
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom Excellence. Every Patient. Every Time.
Aktivnosti vezane uz Excellence. Every Patient. Every Time. projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/
excellence.everypatient@gmail.com
KAKO SMO OBILJEŽILI MEĐUNARODNI DAN MATERINSKOGA JEZIKA
Međunarodni dan materinskoga jezika
obilježava se od 2000. godine sa ciljem unaprjeđivanja, učenja i razvoja materinskog jezika, te njegovanja jezične i kulturne različitosti i višejezičnosti.
Materinji ili materinski jezik je prvi jezik koji neka osoba nauči u svome okruženju (obitelj,prijatelji,vrtić…)
Obilježava se svake godine, 21. veljače od 2000. godine, s ciljem unapređivanja, učenja i razvoja materinskog jezika, te njegovanja jezične i kulturne različitosti i višejezičnosti.
UNESCO je 1999. godine na 30. zasjedanju Glavne skupštine na prijedlog Bangladeša proglasio dan 21. veljače Međunarodnim danom materinskoga jezika.
Važnost toga dana potvrđena je godine 2001. aklamacijom na 31. Glavnoj skupštini.
Smatra se da se sa učenjem nekog stranog jezika treba početi još u djetinjstvu, da bi vladanje i nekim drugim jezikom bilo na nivou materinjeg.
Stručnjaci tvrde da je znanje materinjeg jezika važno pri formiranju mišljenja.
Istraživanja pokazuju da osoba koja nije svladala materinji jezik ima problema sa učenjem drugih jezika, ali i općenito problema s učenjem.
GLAVNI PROBLEM HRVATSKOGA JEZIKA, DANAS JE NJEGOVO ZAPUŠTANJE.
Sve se više koriste riječi stranog podrijetla (najčešće engleskog ili njemačkog), zbog čega hrvatski jezik postupno izumire.
Kako bi zaštitili i očuvali jezik od propadanja ne trebamo ga se sramiti i prikrivati, već s ponosom govoriti hrvatskim jezikom jer on skriva brojna bogatstva koja još nisu otkrivena…
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana materinskoga jezika, učenice 2.a razreda; Magdalena Bošnjak i Ivana Pastuović, izradile su PPT, koju su prezentirale na SRO učenicima prvih i drugih razreda.