« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom WRITE (Work, Research and Innovation for Tomorrow Education)
Aktivnosti vezane uz WRITE projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010464015162
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom Health is Wealth
Aktivnosti vezane uz Health is Wealth projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/profile.php?id=100012878731625&fref=ts
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom We Care, We Share for the Future
Aktivnosti vezane uz We Care, We Share for the Future projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/We-care-We-share-936151863253550/
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom Excellence. Every Patient. Every Time.
Aktivnosti vezane uz Excellence. Every Patient. Every Time. projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/
excellence.everypatient@gmail.com
28. Proljetna škola školskih knjižničara
Zadar; 7. - 9. travnja 2016.
Agencija za odgoj i obrazovanje organizirala je od 7. – 9. travnja 2016. u Zadru 28. Proljetnu školu školskih knjižničara. Središnja tema skupa bila je: Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama u školskom knjižničarstvu. Državni skup je započeo svečanim kulturno-umjetničkim programom i predstavljanjem ŽSV-a knjižničara Zadarske županije. Nizom kvalitetnih predavanja, radionica, predstavljanja knjige, posjet Ogransku Gradske knjižnice Zadar u gradskoj četvrti Arbanasi, zajedničkim druženjem i razmjenom iskustava knjižničara iz cijele Hrvatske, Proljetna škola školskih knjižničara još je jednom potvrdila svoju kvalitetu i potrebu za održavanjem ovakve vrste Državnog skupa.
Na skupu je prezentirana cjelovita kurikularna reforma u koju je uvršteno i školsko knjižničarstvo. O ulozi knjižničara u prijedlogu kurikuluma hrvatskoga jezika govorila je Nataša Sajko, članica radne skupine za hrvatski jezik, koja dugi niz godina u ostvarivanju ciljeva svojih programa rada surađuje sa školskim knjižničarima. O kurikulumima Učiti kako učiti i Uporaba IKT-a u nastavi govorile su Jasna Milički i Draženka Stančić, najavivši intenzivne edukacije koje će se održavati u sklopu županijskih stručnih vijeća školskih knjižničara. Najavljena je i izrada dugo očekivanoga posebnog kurikuluma školskih knjižnica (pomoć knjižničarima da ne lutaju osmišljavajući svoje planove i programe rada budući da će jasno pisati što moraju naučiti učenike po pojedinom odgojno-obrazovnom ciklusu). Skup je završio primjerima dobre prakse za OŠ i SŠ.