« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom WRITE (Work, Research and Innovation for Tomorrow Education)
Aktivnosti vezane uz WRITE projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010464015162
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom Health is Wealth
Aktivnosti vezane uz Health is Wealth projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/profile.php?id=100012878731625&fref=ts
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom We Care, We Share for the Future
Aktivnosti vezane uz We Care, We Share for the Future projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/We-care-We-share-936151863253550/
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom Excellence. Every Patient. Every Time.
Aktivnosti vezane uz Excellence. Every Patient. Every Time. projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/
excellence.everypatient@gmail.com
Posjet učenika 1.a razreda CISOK-u
Posjet učenika 1.a razreda CISOK-u u sklopu predmeta Građanski odgoj
Dana 28. rujna 2016. godine učenici 1.a razreda u sklopu predmeta Građanski odgoj posjetili su Centar za informiranje i savjetovanje o karijeri (CISOK) i sudjelovali na radionici Mnemotehnike. U Tjednu cjeloživotnog učenja CISOK je ponudio niz radionica te je odlučeno kako će se naša škola, u okviru navedenog predmeta, odazvati pozivu te na taj način pridonijeti obilježavanju Tjedna cjeloživotnog učenja.
Cilj navedene radionice je upoznavanje učenika s mnemotehnikama, odnosno, metodama koje će im pomoći pri pamćenju školskog gradiva, ali i snalaženje u svakodnevnim aktivnostima u situacijama u kojima je potrebno dobro pamćenje/prisjećanje informacija. Nakon vrlo zanimljivog uvodnog predstavljanja učenika pomoću istinitih i neistinitih tvrdnji, uslijedilo je kratko izlaganje voditeljice u kojem su ukratko definirana glavna obilježja obrađivane teme. Potom su učenici podijeljeni u grupe te su trebali upotrijebiti mnemotehniku elaborirano kodiranje, kako bi osmislili način na koji će što lakše zapamtiti zabilježene natuknice o tekstu u kojem su opisane funkcije lijeve i desne hemisfere. Zatim su učenici trebali izraditi mentalne mape čija izrada se preporuča kod učenja jer može biti veoma zabavna i korisna, a pri čemu se koriste i riječi i slike kako bi se gradivo što lakše zapamtilo i kako bi ga se mogli što lakše prisjetiti. Trebali su pročitati kratak tekst na temu podjele mozga te na temelju njega napraviti mentalnu mapu.
Radionica je završila zaključkom voditeljice i učenika o obrađenoj temi te evaluacijom iste od strane učenika. U svojim osvrtima na terensku nastavu učenici su izrazili zadovoljstvo sudjelovanjem na radionici uz isticanje kako će im naučeno pomoći u daljnjem školovanju te su izrazili želju za organizacijom novih terenskih nastava.
Aleksandar Končar, mag. paed. i soc.