« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom WRITE (Work, Research and Innovation for Tomorrow Education)
Aktivnosti vezane uz WRITE projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010464015162
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom Health is Wealth
Aktivnosti vezane uz Health is Wealth projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/profile.php?id=100012878731625&fref=ts
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom We Care, We Share for the Future
Aktivnosti vezane uz We Care, We Share for the Future projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/We-care-We-share-936151863253550/
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom Excellence. Every Patient. Every Time.
Aktivnosti vezane uz Excellence. Every Patient. Every Time. projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/
excellence.everypatient@gmail.com
Debata:
Treba li zapošljavati ososbe koje su bile ovisne o opojnim sredstvima?
Dana 23. studenog 2016. godine u prostorijama Centra za informiranje i savjetovanje o karijeri održana je debata “Treba li zapošljavati osobe koje su bile ovisne o opojnim sredstvima“ u sklopu obilježavanja Mjeseca borbe protiv ovisnosti. Sudjelovali su učenici 1.a i 1.b razreda koji su kao izborni predmet izabrali Građanski odgoj te učenik 1.c razreda (Etika).
Nakon uvodnog predavanja u kojem su učenici upoznati s pravilima debate uslijedila je podjela na afirmacijsku i negacijsku grupu te izbor 3 suca koji su tijekom debate bilježili i vrednovali argumente obje strane. Svi učenici su se izjasnili da su svojim osobnim stavom za zapošljavanje osoba koje su bile ovisne o opojnim sredstvima pa je negacijskoj grupi bilo u početku nešto teže. Međutim, obje strane su imale dovoljno vremena za osmišljavanje argumenata te za izbor tri govornika koji će njihove argumente zastupati i braniti pred drugom stranom. Nakon izlaganja govornika održala se diskusija svih prisutnih o analiziranoj temi. Potom je uslijedila presuda sudaca. Sva tri suca presudila su u korist afirmacijske ekipe, a kao razlog takve odluke naveli su bolju pripremljenost, govorničke vještine te kvalitetu argumenata uz naglasak kako je i negacijska ekipa kvalitetno zastupala svoja stajališta.
Učenici su pozitivnom povratnom informacijom potvrdili kako je debata kao metoda poučavanja i učenja odličan izbor te su izrazili želju za ponovnim sudjelovanjem u debati s nekom novom temom.
Aleksandar Končar, mag. paed. i soc.