« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom WRITE (Work, Research and Innovation for Tomorrow Education)
Aktivnosti vezane uz WRITE projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010464015162
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom Health is Wealth
Aktivnosti vezane uz Health is Wealth projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/profile.php?id=100012878731625&fref=ts
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom We Care, We Share for the Future
Aktivnosti vezane uz We Care, We Share for the Future projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/We-care-We-share-936151863253550/
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom Excellence. Every Patient. Every Time.
Aktivnosti vezane uz Excellence. Every Patient. Every Time. projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/
excellence.everypatient@gmail.com
Dan narcisa
Županijska liga protiv raka Slavonski Brod, Udruga NADA i učenici Srednje medicinske škole (3.a i 5.b razred) pod vodstvom stručnih učiteljica zdravstvene njege Marije Jelić, bacc.med.techn., Jasne Karlović, bacc.med.techn., i školske knjižničarke Slavice Tomić, prof.,i ove su godine na brodskoj tržnici organizirali tradicionalnu akciju pod nazivom “Dan narcisa”.
Dan narcisa je humanitarna akcija tijekom koje se prodaju narcisi, a prikupljena sredstva namijenjena su prevenciji i ranom otkrivanju raka dojke. Javno-zdravstvena kampanja Dan narcisa posvećena je podizanju svijesti žena o potrebi odlaska na redovite preglede dojki s ciljem učinkovitije prevencije raka dojke koji nažalost u Hrvatskoj ima visoke stope pojavnosti i mortaliteta.
Važno je naglasiti da svaki doprinos kampanji pomaže širenju svijesti o prevenciji raka dojke redovitim ultrazvučnim ili mamografskim pregledima.
U Hrvatskoj od ovog najčešćeg raka u žena godišnje oboli gotovo 2.600, a umre više od 1.000 žena. Ove poražavajuće brojke dodatni su razlog za organizaciju što većeg broja javnozdravstvenih akcija kojima je cilj educirati žene o važnosti redovitih kliničkih, ultrazvučnih i mamografskih pregleda, ali i oboljelim ženama pružiti snagu i svu potrebnu potporu u borbi protiv raka dojke.
Poruka koja je poslana svim ženama na Dana narcisa, #BudiNARCISa jednom godišnje i brini o svojem zdravlju tijekom cijele godine.